Re: [OT] Doporučte inkoustovou tiskárnu.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Duben 24 09:43:21 CEST 2006

1) I na refil je snad nějaká záruka.
2) Refily snad existují pro konkrétní tiskárny/náplně - náhradní
inkoust by měl mít podobné vlastnosti jako originál - např. hustotu
atd. Pokud to neodpovídá, tak se to zřejmě může i ucpat.

Nevím, dělám do včel, tiskárnu doma nemám, takže s refilováním nemám
zkušenosti (až na tu jednu, o které jsem psal).

P.K.