OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Duben 22 16:43:36 CEST 2006

V XP musí být nainstalovaná záplata která řeší problémy zachytávání.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 22, 2006 4:29 PM
Subject: Re: OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Já zkoušela kde co. Dříve to fungovalo dobře, bez potíží. Pak jsem
dlouho nic negrabovala a teďka mi to zlobí. Je pravda že od té doby jsou
nové Windy ...

Zvuk se předbíhá obrazu, správně. Ale zkoušela jsem i nahrávání přímo do
AVI (jejda to mizí MB jen to lítá) a stejně to dělá. A ještě více.

Mám procesor Duron 750 a nahrávám na samostatný disk. Systém jede z
jednoho a nahrává se na druhý na druhém kanálu ID řadiče.

Ještě něco zkusím, ale i tak nefím :-(

Saša K. Svobodová