Re: Doporučte sadu nářadí ?

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Sobota Duben 22 16:19:10 CEST 2006

Tak mam pocit ,ze okradeny kolega nechtel slyset zadny z humanistickych
blabolu
a ani se nedivim,ze chtel nekomu utrhnout hlavu a nedelat mu do krku. Tak
radsi neco k tomu
vercajku - bohuzel vami zaslany odkaz mi nefungoval - takze jen obecne k
naradi. Vseobecne,ceny kvalitniho naradi jsou pravda docela magicke a
stipacky za litr nejsou zadnou vyjimkou. Asi to bude
typ od typu ale myslim,ze neslapnete vedle s Cimkem,Wurth-em,Klaukem  nebo
Knipexem - souhlasim s nazorem koupit si prazdny kufricek a naplnit si ho
sam. Je docela fajn si do kufriku udelat prihradky na kazdy kus zvlast - lip
je videt kdyz neco chybi. Kolega to dohnal do extremu - doma pouziva drahe
znackove naradi a na montaze taha sadu ze Zbirovie :-)

s pozdravem DJ

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 22, 2006 11:06 AM
Subject: Re: Doporučte sadu nářadí ?

Hezký den,

    OT: nevěřím tomu že by tam bylo několik mrtvých ? Mířil jste někdy
nabitou zbraní na někoho ? Já měla nepříjemý pocit mířit i na figuríny.
Zbožňuji takovéhle silácké řeči. Ale dost, toto sem nepatří, jen jsem
měla potřebu to napsat. Prosím na tenhle odstavec nereagovat.

    K VĚCI: já bych volila prázdný kufřík, nebo tašku, a do ní si dala
co je potřeba. Ty sady co jsou k dostání jsou někdy sestavené poněkud
podivně. A hodně věcí člověk ani nepoužije.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!