Potisk duralove krabicky tonerem z laserove tiskarny?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Duben 21 17:23:14 CEST 2006

Dne čtvrtek 20 duben 2006 20:58 Marek Peca napsal(a):
> [...]
> laserove tiskarny zehlickou (napr.
> http://pacificsun.ca/~robert/pcb/pcb.htm
> ). V uvedenem odkazu pouzivaji papir do inkoustove tiskarny v
> tiskarne laserove. Krome toho doma jeste leta susim jakysi zvlastni
> papir pro vyrobu plosnaku tonerem laserovky.
>
> Dotaz zni: myslite, ze by sel takto zhotovit potisk na duralovy plech
> (celo krabicky) tloustky 2mm? Nevim totiz, zda a jak moc se musi
> prohrat podkladovy material. A netusim, zda by to obycejna zehlicka
> zvladla. Po preneseni motivu pocitam, ze bych plech necim prelakoval,

Osobne bych nepredpokladal ze to bude pekne.
To, co staci na tistak pro prototyp, nemusi stacit na panel na ktery se chcete
po zbytek zivota divat.
Mám zkušenost, že takto vyráběné tistaky byly pouzitelne, ale ne moc hezke, on
se ten toner totiz pri prenosu zdeformuje.
Morna ze jsem ale jen nesika a nekdo to umi lip.
Ted jsem si tak oblibil fotocestu, ze by to spis stalo za pokus sehnat nejakou
UV svetlem vytvrditelnou barvu vhodneho odstinu a panel udelat tim.
Jakub Ladman