Doporučte sadu nářadí ?

www www asrock70@seznam.cz
Pátek Duben 21 14:57:15 CEST 2006

Vcera mi vykradli auto a naradi tak za 10k Kc je v pr....,  ty cerne svine meli stesti, byt ozbrojen tak tam byli 3-4 mrtvy a horici zigulik.
No maji to u me  a ja potrebuji nove naradi nevim zda jit cestou krazdny kufr a dotoho nakoupit co uziji, ale jak tak sleduji ceny naradi v ruznych Bau tak je to docela zlodejna a tak bych mozna radeji nejakou kompletni sadu a to bud ve variante co nejkvalitnejsi nebo co nejlepsi pomer vykon/cena.
Muzete doporucit?

Osobne by se mi docela libila tato sada od Goldtools, ale asi je v CR nesehnatelna
http://www.goldtool.com/cgi-bin/product-search.cgi?template=catalogue-details&dbname=catalogue&f4=Standard&f5=Active&f6=GTK-940&sortfield=f10&sorttype=number-ascend&action=searchdbdisplay

Goldtools nemaji spatne ceny GTK-305 jsem v CR videl za cca 1500Kc

Dekuji