Palubní počítač - uvaha

magixe@volny.cz magixe@volny.cz
Pátek Duben 21 10:27:53 CEST 2006

Dobrý den našel jsem Vaší zajímavou konstrukci na
http://www.hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART672-Palubni-pocitac-pro-automobily-se-vstrikovanim.html

A měl bych dotaz - celé zařízení chci modifikovat na procesor
89C51ED2 LCD display a měření trošku zpřesnit (16bit)

Mám vozidlo Opel Astra G rv 1998 systém vstřikování je MULTEC
má to tedy jenom jednobodové vstřikování  1,6i  motor 16XSZR

Zde bych měl dotaz - je principielně u tohoto vozidla možno tento
systém měření použít ? info o těchto autech se dá nalést zde
http://www.opelastra.cz/
a nebo
http://www.astra-g.cz/

Také by mě zajímalo jak správně upravit konstanty pro tento typ
motoru a kde by se dali zjistit.
Uvítám i odkazy na jiné konstrukce či zajímavé informace.
Sice je možnost zakoupit originální počítač do auta ale konstrukce
mě zaujala a chtěl bych to zkust dát dokupy. Mám trošku handicap že
autum a jejich utrobám zrovna moc nerozumím. Diky s pozdravem
Milan H