Meranie I

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Pátek Duben 21 09:47:29 CEST 2006

>LF356 by byl i lepsi, nebudete mit problemy se stabilitou ve smycce.
>Pokud mate na vystupu jen PNP tranzistor, tak ale take potrebujete, aby sel
>operak s vystupem na Vcc-500mV a to ta LF356 neumi.
>Z toho duvodu to nemohlo jit ani s tou TL081, tam by ale pomohl 1k odpor z
>vystupu proti Vcc.
>Potrebujete pouzit OZ rail to rail na vstupu i na vystupu, ta doporucovana
>TS912 ma ale celkove napajeni max 18V, jestli to nevadi.

není nic jednoduššího než dát na výstup darlingtonovou dvojci, pak by snad problém nebyl,
tohle všechno vyzkouším. Ještě tu je úbytek na snímacím rezistoru, který ale bude zamozřejmě nulový při
úplném zavření. Umax je asi 15V, takže v pohodě.

>Seznamte se prosim detailne s cinnosti operacnich zesilovacu a jejich
>vnitrni strukturou. Do te doby se radsi nepoustejte do zadnych vetsich akci,
>nedelejte vazna rozhodnuti a snad by jste nemel ani vychazet na ulici :o)))
>
>Danhard
>*******

Pokusím se. Výsledkem bude doufám pro mě funfující zapojení :-))))))

S pozdravem,

zdeněk