OT: Aj navrharina je (len) o peniazoch..., Was: Meranie I

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Duben 21 07:29:07 CEST 2006

Bohuzel plati a plati. I pri milionove serii mne a i jinym hliadaji
spotrebovane hodiny a pri prekroceni jdou premie rapidne dolu. A
nezapominaji zduraznovat, ze jeden cent na soucastkach je 10 000.-
ero rocni ztraty. On totiz zakaznik plati i vyvoj a cenase dohaduje
predem.

Hugo KOTTAS