Meranie I

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Pátek Duben 21 01:40:36 CEST 2006

>Moc se omlouvám za to LM308. Opravdu je drahý a kdo ví, zda to umí. Ale měl
>jsem v hlavě takovou představu, že něco takového a dostupného přece
>existuje. LM358 umí pracovat se vstupama až k zápornému napájení, a ke
>kladnému tedy ne LM308, ale LM301.
>http://www.national.com/ds.cgi/LM/LM101A.pdf
>Ještě jednou se omlouvám, plácnul jsem to jen tak bez ověření.
>
>Jirka

Děkuju, tohle vypadá zatím nejlíp.

>21.4.2006, 1:12:58
>
>Tech 15.1V Ui pro LF356 je hodnota !typicka! ne zarucovana, takze
>jeden vam fungovat bude, druhy ne, treti ano ale jenom v pondeli kdyz
>sviti mesic, ..... Ja bych to do komercky nestrcil ani za kus masa.
>
>S pozdravem Pavel
>  mailto:gatilo@centrum.cz

No ono to ale není zaručováno ani pro tu MC1458 ani TL081,TL072.......
Zkoušel jsem ale několik kusů TL072 a všechny se chovali navlas stejně.
Rozdíl bude možná od různých výrobců. Vím spoléhat nato bych neměl, tohle je ale
specifické zadání, do výroby to snad nepude .....
nakonec asi stejně tam  dám tranzistor co zkratuje bázi s kladným napájením.
Lepší operák by ale znamenal jednodušší DPS.

Zdeněk