OT: Aj navrharina je (len) o peniazoch..., Was: Meranie I

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Duben 21 01:03:28 CEST 2006

OK, len som zartoval (vid: hyperbola).

Ale ked uz takto po nociach keciame a admin spi... :-)

Ja viem ze aj CERN ma nejake stropy a nejaky model financovania atd.
Lenze furt je to akademia a je to trocha ine ako v komercii, tak ma to
trocha prekvapilo ze hovoris z toho druheho pohladu.

Vlastne je to take iste ako akademia tu u nas: na projekt podobneho
rozsahu sa vycleni aj tu aj tam 10000,-, akurat tu v SKK a tam v EUR...
:-)))

Este ked som bol v skole, jedneho roku sa grantova agentura (akoze nasa
statna) zblaznila a zacali hovorit o nejakych milionoch z europskych
fondov. Tak ma sef vyhnal do firmy co predavala rozne meraky a ked som
im zacal rozpravat, ze chceme osciloskop, ale fajnovy, a mozno aj dva,
tak som hned dostal pero (kvalitne, pise dodnes, nekecam, a ze je to uz
peknych par rokov), kalendar a rozne tie serepeticky... No, skoda
vraviet, prislo sa na to ze tie peniaze su len na nejake ezotericke
projekty a nie na nic prakticke, takze miesto pozadovanych 1.5mil. sme
dostali 5tis., nakupil sa za to toner do tlaciarne a papier a boli sme

Takze nakoniec ani v nasej akademii sa nehovori "lacno" - lebo nie je
ani na to najlacnejsie... :-(

wek