OT: Aj navrharina je (len) o peniazoch..., Was: Meranie I

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Duben 21 00:49:25 CEST 2006

ano hovorim, lebo niekto tomu raz musi povedat stop. Je dobre ked
inziniera tlacia naklady, ale na druhej strane je nutne povedat kedy sa
uz neda ist dalej. Inak nikdy nic nebude fungovat a nikdy sa nic
nedokonci. Inzinier sa stale snazi nieco zdokonalit a manazer zlacnit.
Donekonecna to ale nejde. Na usetreni 20 korun za kvalitnejsi operak sa
potom minu tisice na plat inziniera. Toto samozrejme neplati pre serie
kde cena vyroby je o radovo vyssia ako spominany plat :-)
toto je uz ale OT, chcel som povedat ze pokial je na to rozumny dovod
tak sa netreba bat povedat ze lacnejsie to uz nejde a pouzit spominane
overene typy operakov.
b.