Meranie I

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Pátek Duben 21 00:23:04 CEST 2006

>20.4.2006, 23:30:28

>Potrebujete toho 5 ks nebo vagon ?

To je otázka zadání které já neovlivňuji. Cena musí být co nejnižší.
nedělám to pro sebe.

> [...]
>TL081 (071) ma na vstupu PJFETy, ty by mohly mit zaviraci napeti gate jeste
>pres napajeni, zdroj proudu v source tech fetu by mel fungovat uz od Vcc -
>200mV.
>LF353 je na tom o 600mV hure nez TL081.
>NE5534 potrebuje cca 1V pod Vcc.
>Neplest si to s maximalnimi hodnotami, pri tech neni zarucena funkce, jen
>neposkozeni obvodu.

>Jake je pri tom vystupni napeti ?

>Jnak operaky ktere jsou Rail-rail na vstupu, maji zdvojenou vstupni
>strukturu, kazda osetruje jeden doraz k napajeni a to podobnym zpusobem jako

Máte naprostou pravdu, zapoměl jsem to vynásobit dvěma. takže cca 160mV pod +Ucc u mého zapojení.
Je to v podstatě proudový zdroj, tedy na výstupu je PNP tranzistor, který má v emitoru snímací rezistor.
Chtěl bych nejlépe dosáhnout ideálního stavu kdy proudový zdroj jde vypnout, proto potřebuji takový OZ.

>Neco takoveho existuje ??
>Pokud myslite MAC357, ekvivalent LF357 tak ty by to mely umet, maji dokonce
>psano +100mV pres napajeni, vstupni struktura je podobna te TL081, ale
>zalezi na zaviracim Ugs napeti tech fetu, tady bude asi vetsi, proto se
>dostanou pres napajeni.
>
>Danhard

A nešlo by použít LF356? Mají ho GM a je v DIL.......

Zdeněk