RE:Meranie I

Zdeněk lada zdenek023@seznam.cz
Čtvrtek Duben 20 22:56:00 CEST 2006

To je již na mě drahý OZ, hlavní požadavek je cena.
OT jsem to pojmenoval protože s měřením proudu to nesouvisí, já to mám na jiné účely.

>LM308
>http://www.national.com/ds.cgi/LM/LM208.pdf
>Pokud bude napájecí napětí méně než 30V, tak je maximální vstupní napětí
>rovno napájecímu.

>Jirka
>PS: Proč OT? Když to týká elektroniky...

20.4.2006, 22:43:51

Ten TS912 určitě zkusím. Tu tabulku od pana Belzy mám, alespoň
se mi pomocí ní podařilo vybrat OZ tak aby to fungovalo i když zatím ne v plném
rozsahu.

S pozdravem,

Zdeněk