OT: Pameti DIMM a jejich verze

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Duben 20 15:43:36 CEST 2006

On Thu, Apr 20, 2006 at 12:00:23PM +0200, Václav Ovsík wrote:
> No asi jde prave o tu organizaci pameti (radky / sloupce).
> Zkuste identifikovat primo ty cipy a zjistit jakou maji organizaci.
> Tedy ty orig i ty druhe co nejdou a porovnat jestli je v tom rozdil.

Aha Compaq. Do toho jsem nedavno kupoval taky modul (jenom 128MiB)
a v manualu byl nejaky popis pameti - co musi byt a tak a pamatuju si,
ze to musi mit EEPROM, takovou tu co se vycita pres I2C a je tam
konfigurace te pameti. Takze jestlize ten druhy modul nema EEPROM, tak
to asi taky nepofachci (Compaq vypisoval konkretni hlaseni, ze ve slotu
X je zasazena nekompatibilni pamet). Vypisuje to neco s tou pameti?
Ale ja tam strkal jenom nejakou 16MiB, kterou jsem nekde nasel, mozna ze
vetsi pameti uz tam maji EEPROM vsude automaticky.

Compaqove meli v tom serv. manualu dokonce nejake hexa vypisy te EEPROM
a kde je v original jejich pameti ulozeno jejich part no. apod.
--
Zito