Pameti DIMM a jejich verze

Delphin delphin@post.cz
Čtvrtek Duben 20 12:26:00 CEST 2006

> Jsou to dve 64MB osazene jednostranne 8ks cipu.
>
> Dale tu mam take jeden DIMM, ktery je take 64MB ale v serveru nejede
> (prestoze je OK). Ten je take jednostranny, ale ma osazeno take 8 cipu
> (neni tam ale vynechane misto na ten prostredni 9. cip jak je videt na
> fotce).

> Ted mi prosim poradte jaky DIMM mam koupit:

Z informace, ze funguje jednostranna 64MB nevyplyva zadny poznatek o
funkcnosti 256MB a muze se stat, ze nebude fungovat zadny typ 256MB. Pokud
nemate manual, tak si nejprve vypujcte ruzne pameti a vyzkousejte si je.
Kazda MB ma totiz limit pro adresaci pameti v jedne bance a pokud tento
limit je napriklad 64MB, tak v takove MB bude fungovat jednobankova 64MB,
dvoubankova 128MB, ale 256MB nikdy.