OT: Pameti DIMM a jejich verze

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Duben 20 12:04:24 CEST 2006

Na fotkach mate
64MB 133MHz (casovanie neudane)
64MB 100MHz CL2 222 atd (proste rychle casovanie)

Nepisete parametre tej tretej pamate. Ak je napr. 100MHz CL3 a v setupe
BIOSu servera mate nastavene casovanie na 100MHz CL2, tak vam nepojde.
133MHz pamate na 100MHz zvladaju CL2.

Skuste najprv v setupe pozriet casovanie, mozno sa ta tretia rozbehne
(za cenu spomalenia pristupu do pamate, co vsak vam nemusi vadit).

Z popisu tych, co mate moznost kupit je tazko radit :-(

miro