Re: Vlastnosti materiálu z pohledu sireni elektormagnetickych vln?

Danhard danhard@volny.cz
Středa Duben 19 21:43:51 CEST 2006

Permitivita zalezi take na zpracovani tech polymeru, tj. na zpusobu
sitovani.
Presne hodnoty zjistite az konkretnim merenim prislusneho materialu.
Asi to nejsou tak bezne vlastnosti, nakonec ne kazdy si chce ulepit
dielektrickou antenu na 5GHz, nicmene kdyz jsem dal do Google heslo
"polyetylen permitivita" tak to na me vyplivlo par uzitecnych odkazu, treba
tento
http://kre.elf.stuba.sk/studium/mvt/priloha.pdf
a co teprv, kdyz jsem zadal "polyethylen permitivita ghz"
http://www.energetik.cz/hlavni3.html?m1=/jednotky/el_vl_izolantu.html

Danhard
*******

Je mi známo, ale udaje o permitivite danych materiálu jsem take
nenasel, nicmene pro tak uzitecne materialy jako ne sul a
polystyren je uvadena skoro vsude. Dalsi veci je, ze pokud se
nepetu tak relativni permitivita je zavisla na frekvenci a nevim
proc ty udaje co jsem nasel byly pro 100Hz a ja potrebuji udaj pro
radove cca 5GHz

To se jaksi odviji od permitivity techto materialu.

Danhard
*******

Chci se zeptat zda nevite o zdroji informaci o tom jak se chovaji
jednotlive druhy materiálu z pohledu šíření elm. vln timto
materialem.

Marne se snazim zjistit jaka je rychlost sireni a index lomu pro
vlny v radu GHz v zakladnich plastech jako jsou PVC, PE, PP.

Pokud dokazete poradit budu rad.

W.S.