procesor ARM7 zkusenosti

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Duben 19 19:54:28 CEST 2006

32 bit aritmetika na 8 bit CPU snad neni problem, pokud je dostatecny vykon.
Co rada AVR ATMEGA? C compiler free a docela dobry, az 16MIPS a dost variant
pameti a periferii...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Tomas Svoboda
Sent: Wednesday, April 19, 2006 7:42 PM
To: HW-news
Subject: procesor ARM7 zkusenosti

Dobry vecer

Pro aplikaci potrebuji nejaky 16 nebo 32 bitovy procesor ,ted se divam na
vyvojovou desku s LPC-P2129 (maji na HW).
Nejak netlacim na tento typ spis se divam po necem vykonejsim.
Delam s 16 a18 radou PIC a nejak se mi prici delat 32 bitove vypocty na 8
bitovem procesoru.Bude tam vic aritmetiky tak nechci narazit s tim PICem na
vykonovy limit.

Staci mi 16kbyte RAM a cca 16Kbyte FLASH na program .Rychlost radove tak 4M
instrukci /sec .

Ma tu nekdo s timto typem procesoru vetsi zkusenosti ? Pripadne doporucte co
16/32 bitoveho ( krome PC  ) pouzit.

Zajima me vyvojove prostredi (free?)
Programovani cim ? (ARM-JTAG ?)
Zakernosti ?

Uz jsem psal pro 8051,8080,8086,68000 ,PDP11,MDT1000 ,IBM370 tak se snad
neco noveho naucim :).

s pozdravem Tomas Svoboda