procesor ARM7 zkusenosti

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Středa Duben 19 19:54:23 CEST 2006

No, kdyby bylo potreba, ja tu hojne pouzivam ARM7 od Atmelu: AT91SAM7Sxx a
nemuzu si stezovat. Zkousel jsem mnoho vyvojovych prostredi, ale jako
nejlepsi mi prijde CrossStudio. To sice neni zdarma, ale ... :-)
Programuji ho pres JTAG a funguje i debuger, se kterym krasne krokuji C
zdrojak a vidim vse co se uvnitr deje.

ZN

----- Original Message -----
From: "Tomas Svoboda" <tomaw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 19, 2006 7:42 PM
Subject: procesor ARM7 zkusenosti

Dobry vecer

Pro aplikaci potrebuji nejaky 16 nebo 32 bitovy procesor ,ted se divam na
vyvojovou desku s LPC-P2129 (maji na HW).
Nejak netlacim na tento typ spis se divam po necem vykonejsim.
Delam s 16 a18 radou PIC a nejak se mi prici delat 32 bitove vypocty na 8
bitovem procesoru.Bude tam vic aritmetiky tak nechci narazit s tim PICem na
vykonovy limit.

Staci mi 16kbyte RAM a cca 16Kbyte FLASH na program .Rychlost radove tak 4M
instrukci /sec .

Ma tu nekdo s timto typem procesoru vetsi zkusenosti ? Pripadne doporucte co
16/32 bitoveho ( krome PC  ) pouzit.

Zajima me vyvojove prostredi (free?)
Programovani cim ? (ARM-JTAG ?)
Zakernosti ?

Uz jsem psal pro 8051,8080,8086,68000 ,PDP11,MDT1000 ,IBM370 tak se snad
neco noveho naucim :).

s pozdravem Tomas Svoboda