PC audio pomocí modemu

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Duben 19 18:15:11 CEST 2006

Ja si myslim ze by to s tim skype mohlo fungovat. Nevim sice jak moc je
konfigurovatelny skype (nepouzivam ho), ale tusim ze minimalne vybrat
zarizeni pro vstup a vystup zvuku by jit melo. Pripojit analogovy
telefon na linku modemu by taky melo jit, kdyz dou spojit 2 normalni
telefony (samozrejme se musi pridat zdroj a nejaka ta drobotina okolo).
Kazdopadne s kadym modemem to asi fungovat nebude...

JDrozd