Re: Objednani - DDS: Uzavreni objednavek na SMD indukcnosti

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Duben 19 10:46:11 CEST 2006

No, doufam, ze date vedet, kdyz budou. V pripade, ze to jde pres DK, tomu davam do konce kvetna. Pak si je radeji sezenu sam.

Jak to dopadlo s temi rele ?

VP

PS. Nechcete nekdo zalozit mailing list Valuch_DDS, neco jako je MiniLA ?