Objednani - DDS: Uzavreni objednavek na SMD indukcnosti

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 19 09:34:45 CEST 2006

no vela stastia, pokial to dopadne ako 10MHz modul tak si tie cievky
zacnite radsej tocit sami :-)
Dostal som od nemenovaneho D.K. nejake vykresy v orcade, este sa pytal
aku velkost krabicky a smd komponentov preferujem. Normalne som sa
potesil ze nieco bude na cas a hlavne som bol prijemne naivne prekvapeny
ze nieco bude... Aby som neskor zistil ze poslane vykresy su poskodene,
resp. prazdne. Musim povedat ze dobry pokus, az do poslednej chvile to
vyzeralo naozaj doverihodne a domnievam sa ze na tejto technike musela
pracovat firma roky aby ju dotiahla az do takejto dokonalosti. Na maily
uz samozrejme dalej nereagoval.
Mam tu este par vzoriek z mojho designer's kitu, ked bude velmi zle tak
mozem sukromne poslat :-)
b.