OT: Autoradio Skoda

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Duben 19 09:28:52 CEST 2006

od Skody ziadne audio nebrat. Menili mi radio v zaruke dva krat, stale
bolo nepouzitelne lebo sa prehrievalo tak som ho vyhodil a kupil si
Pioneera. Pritom to bolo radio Symphony (tusim najvyssi model co
predavaju), ktore v tom case stalo nejakych 17.000. Bohuzial mi ho
nanutili ako povinnu akciou vybavu. Za tie peniaze som si mohol kupit
dve naozaj kvalitne radia. Po vymene sa zvuk sa vyrazne zlepsil aj s
originalnymi reproduktormi (mam 8) a som spokojny. Stare mam odlozene
pre pripad ze by som nahodou niekedy stretol jeho konstruktera. Rozbijem
mu s nim hlavu.
b.