Nezname vf konektory

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 18 22:39:55 CEST 2006

ale dalsi sa vytvori destrukciou pinu v samici :-) dalej asi tym ze
originalny pin dosada len plochou kolmou na os vodica/pinu. Preto je
vhodne pre dosiahnutie najlepsich vysledkov, napriklad pre meracie
ucely, dotahovat SMA/N konektory momentovym klucom... Uz ked sa
pohybujeme na urovni S11 radovo -35dB je to poznat.
Cim vyssie sa ide s frekvenciou tym viac geretov z tej krabice nastrojov
na osadzovanie je potrebne pouzivat :-) Pre 18GHz+ je tam asi 12 krokov,
kazdy sa deje s inym pripravkom :-)
Ten stredny vodic mi do toho nejak nezapada, to je skor ultra low-cost
b.