Odizolovaci kleste

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Duben 18 21:36:01 CEST 2006

18.4.2006, 21:17:04

Stripax od Weidmullera, delaji se asi ve trech rozsazich prumeru
dratu, ty prosterdni, takove univerzalni silno/slabo ma v nabydce kde
kdo (treba http://www.elkas.cz/eshop/sortiment_search.php# za cca
1700,- KC). Cena dost vysoka ale je to kvalita, v nekdejsim EJF to zenske pouzivali pri zapojovani
rozvadecu - tisice dratu dene a i po roce OK.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz