Zahada okolo 4051

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Duben 18 21:16:44 CEST 2006

4051 a pod. dělají divné věci, pokud napětí na přepínaných kanálech přesáhne
napájecí napětí. (Kladné i záporné.)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: <jozem@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 18, 2006 8:38 PM
Subject: Re: Zahada okolo 4051

4051 používám  v maticovém spínači, který běží již několik let v
kuse. Je jich tam snad 30. Chovají se podle katalogu, ale musím
použít obvody pouze od jednoho výrobce. Jednou jsem se pokusil
vadné nahradit jinými, které zrovna byly. Spínalo to, jak chtělo.
Občas si dovolí takovou fintu, že propojí na výstup dva vstupy
najednou, přičemž na ovládacích pinech se zdá vše v pořádku.
Nejspíš časem nějak "vyhnijí", protože po výměně vše běží v
pořádku.

Josef