Nezname vf konektory

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Duben 18 20:39:33 CEST 2006

No ted kdyz vim ze to je SMB, tak koukam ze neco maji i v GMe, ale k tem
obrazkum co jsem posilal to ma trosku daleko.
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=817-046&lk=&sk=&pict=&jaz=
Muzu se zeptat kdyz je pouzivate i kdyz obcas, tak kde je kupujete a
jestli je na tento typ konektoru spoleh? Respektive jestli trpi castym
rozpojovanim a jestli dostatecne drzi. Dal by se pouzit jako vystup
generatoru, aniz bych ho musel  kazdou chvili menit? Asi zajdu do GMu a
zkusim je.

Tosa