Vrtacka z PS electronic, s.r.o

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Duben 18 12:51:04 CEST 2006

Taky jsem koupil a zahodil. Stojan je opravdu na nic, vubec to neudrzi stred
vrtani a uchyceni vrtaku je taky nekvalitni, delsi vrtaky uz se mi v tom
klepou, takze s tim ani nevyvrtate diru odpovidajiciho prumeru. Je tam
prilozena i vetsi hlava pro vrtaky s "vetsim" prumerem, ale stejne je to
pouzitelne tak jenom na piny soucastek, treba vrtak pro otvor na uchyceni
CANONu do plosaku uz jsem tam nedostal. Dokonce si ted matne vzpominam, ze
jsem tam snad ani nedostal tvrzeny vrtak s tim rozsirenym prumerem pro
uchyceni, ale nechci kecat, tak si to radeji overte.

Vitezslav Gazda