Vrtacka z PS electronic, s.r.o

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Úterý Duben 18 11:10:14 CEST 2006

Dne út 18. dubna 2006 11:01 Petr Tošovský napsal(a):
> Mam ten stojan a je uplne na nic. Kdyz chcese vrtat tak vsechno vypada
> dobre - vrtak kolmy, ale jak zatahnete za paku, tak se zkrivy a to je
> naprd. Navic to neni buh vi jak tuhe, ohyba se. Ja bych ho silne
> nedoporucil, mozna to je ale jen muj dojem.

Rekl bych ze tu vrtacku jsem si koupil pred cca 10 lety. pri zastaveni bere
cca 1,5A, takze netusim kde vzali  35W.

Nicmene s ni vrtam nejen plosnaky, ale i modelarske veci (balsa, preklizka,
frezovani zarezu pro zavesy apod) a pracuje se mi s ni dobre, ale vetsi vykon
by neskodil.

Za tu dobu ma trochu vetsi axialni vuli , cca 1 - 2mm, ale radilani je porad
OK.

PS v 97 byla utopena za povodne, nepovedlo se mi ji rozdelat, tak jsem pres
jack 3,5mm je prolil ridkym olejem a porad dobry :-)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo