elektronicka vodovaha ?

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Úterý Duben 18 09:58:32 CEST 2006

Docela rad bych vedel, co je uvnitř. Hadal bych akcelerometr alespoň u verze zobrazující uhel od vodorovne polohy. Vzhledem k tomu, ze jsem s akcelerometrem uz něco kutil, bych jej tak naopak pro velkou chybu mereni neočekával. Jsem docela zvedav. Tak pokud ji budete rozebirat, budu rad za informace.
Petr