Re: Přenos videosignalu po Ethernet TP kabelu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Duben 18 08:07:32 CEST 2006

Zkuste a uvidite. Nic jineho Vam zrejme nezbyva. Myslim, ze tady
jednou nekdo psal, ze taha videosignal po TP kabelu, ale nevim na
jakou vzdalenost.

Mate v podstate dve moznosti, budto to chodit bude, anebo tam budou
duchy, pripadne nejaky ruseni v obraze.

P.K.