Apache nebo linka?

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Duben 17 22:20:28 CEST 2006

Tohle vsechno mam nastavene.

Presne cislo chybu si ted nevybavuji (takove to ze server ma
pravdepodobne potize atd.) a v logu neni zadny problem.

Stranka bud skonci s vuse uvedenou chybou a vubec se nenacte a nebo jsou
vypadane treba nektere obrazky nebo se nenactou styly atd.

Server bezi na pomerne slusnem PC s PIII 700MHz (znackove PC velmi
slusne provedene), ale je tam malo pameti jen 128MB na W2003 Server, ale
tam problem neni - ma wokna velmi dobre zoptimalizovany a jak jsem psal
odezva na lokalni siti je bleskova. Tento tyden pojedu koupit pamet tak
by se to melo zlepsit, ale pamet potrebuju zvednout kvuli jine
zalezitosti nez je Apache.

RadekCX