Protherm 24KTV

Jedlička Jaroslav cce@stonline.sk
Pondělí Duben 17 18:37:31 CEST 2006

Pán Zdeněk Aster,

našel jsem na netě vaši odpověď pro jednoho pána  / http://www.protherm.cz/download/1066901905.pdf /

Já mám ten stejný kotel a přestalo mi ohřívat vodu na umývání - ale topení jde.

Na displeji mi po chvíli vyskočí teplota na 77 stupňů v režimu teplé vody a kotel nezapne  /alespoň nic neslyším/, pokud přepnu na topení - topení jde, ale ani tehdy teplá voda neteče, ale teplotu ukazuje normálně. Pokud se v režimu topení pustí teplá voda - po chvíli opět vyskočí teplota a přestane jít i topení.

Můžete mi poradit, čím to může být ? Ten pdf soubor jsem si stáhnul, je to jen blokové schema. Může to být nějaké relé, čidlo  nebo ucpaný vývod teplé vody ? Neukazuje to žádný poruchový stav.

Poraďte mi prosím, jsem elektronik.

Děkuji jarda Košice 00421903902857 cce@stonline.sk