Prosba - reseni soustavy rovnic

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Duben 17 09:40:03 CEST 2006

Mne vychazi sest neznamych, sest rovnic a i geometricka interpretace
problemu naznacuje, ze by to melo k reseni stacit. Jenze jak je videt
nestaci :-( a ja vubec netusim proc, dokonce ani kdyz pridam podminku,
ruznobeznosti tecen (abych vyloucil ten pripad s nekonecnem
reseni).

Beru to jako varovani, ze si nemam zahravat s matematikou kdyz ji
nerozumim :-)

Ale problem jsem nakonec v noci vyresil, i kdyz ponekud humpolacky,
takrikajic po programatorsku.

Ales Prochaska