OT: mini ITX zakladni desky od VIA

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Duben 16 00:06:22 CEST 2006

'Case' si udelam asi svuj. Skoda ze nemate prakticke zkusenosti s
procesorem C7. Puvodne jsem premyslel o necem podobnem DreamBoxu, ale
maly pocitac by byl asi vyuzitelnejsi. DreamBox stoji spoustu penez a
jediny v cem by mel vyhodu je asi lepsi ovladani. Rozumne ovladani se
da s pocitacem splacat take.
U nekterych procesoru (resp. graf casti) pisi ze akceleruje mpeg2 a
nektery i mpeg4, ale kdyz pisete ze C3 u DVD seka... asi to budou umet
az ty novejsi procesory.