Re: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Duben 15 20:42:40 CEST 2006

Prelouskal jsem ten pribeh s Telecomem a pripomina mi to jak na me
prevadeli telefon od puvodniho majitele bytu, co jsme pred cca 3 lety
koupili. Ten telefon byl docasne odpojeny za udrzovaci poplatek cca
100Kc. S puvodnim majitelem jsme vyplnili prislusny papir a odevzdali
na Telepointu. Jenze pracovnici Telecomu nebyli schopny prepsat
spravne moji adresu z toho formulare. Takze nejdriv posilali faktury
puvodnimu majiteli na jeho novou adresu (!) ale myslim  ze na moje
jmeno, takze ten papir zrejme nikdy nedosel. Kdyz mi po mym upozorneni
konecne poslali tu fakturu na moji adresu, tak na ni byla furt ta nova
adresa puvodniho majitele linky. Ze mi obalka vubec dorazila, bylo
proto, ze tam byl i omluvny dopis se spravnou adresou. Pokud teda
nepocitam, ze mi zkomolili jmeno (Kadlecka misto Kadecka). Dalsi vec
byla, ze mi sice uz fungval telefon, ale mesicni pausal mi furt
uctovali tech 100Kc (= udrzovaci poplatek). Ne, ze by mi to nejak
vadilo ;-) Ale radsi jsem jim zavolal a rek jim to. Precejen jsem
nechtel platit mastnou dluznou castku + penale, kdyby na to nahodou po
letech prisli ;-)

A nakonec jeste o dalsi firme - pred cca 2 mesici jsem si poridil ADSL
od Tiscali - obejdnal jsem to pres adsl.cz, coz je asi ten duvod, proc
se mnou komunikuje spolecnost "2enet.cz", nevim, detaily me az tolik
nezajimaji. Ale co je zajimavy a proc to vubec pisu - do dneska mi
neprisla zadna faktura (i pres nekolik urgenci mejlem a stejny poctet
odpovedi, ze fakturu mi urcite co nejdriv poslou), jen uvodni dopis s
prihlasovacimi udaji - coz znamena, ze postovni adresu na me maj. Vic
uz asi pro to udelat nemuzu, no tak holt mam internet zadarmo. Zatim.

P.K.