RE: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Duben 15 18:08:42 CEST 2006

> Pokud mela Sasa Nextru, tak bude spokojena i s vytacenym spojenim.
> Jen takova par poznamek na operatorske lince jsou samy slovaci, ktery
> neni fakt rozumet, (pro rypali, mam Slovenstinu velmi rad,
> kdyz jsem na
> Slovensku tak se mi uz nekolikrat stalo, ze se me ptali
> jestli jsem odtud
> nebo odjinud, proste mi staci chvilka a uz reaguji ve
> slovenstine a ani
> si to neuvedomuji, proste se mi slovenstina jako jazyk hrozne
> moc libi)
> Jejich klasicky postup pri nejakem problemu, to je chyba v
> [...]
Je to sice silny OT, ale musim se Nextry jednoznacne zastat. Mam ji od jejiho
vstupu na ADSL trh a jsem navysost spokojen. Sluzba funguje po celou dobu
naprosto skvele. Jedine problemy byly cca mesic v obdobi, kdy Telecom zavedl
skutecnou agregaci (na zacatku ADSL byla jen v papirech, ale skutecne nebyla
zapnuta) a operatori si nevedeli rady s tim, jak to spravne resit na
routerech, ale tenhle problem tehdy meli cca mesic vsichni, nejen Nextra
(rychlost pripojeni tehdy temer nepretrzite klesala pod rychlost 56kb
modemu).
Vzdy mi vysli vstrict, aniz by podle smluv vubec nemuseli. Napriklad mi
jednou na moji zadost odprodali modem (na zacatku ADSL nebylo mozne ho
vlastnit) a pak mi jednou zase na moji zadost zlevnili sluzbu (nova pripojeni
tehdy byla za mensi penize nez ta uz existujici). Stacil muj mail, ve kterem
jsem vyjadril, ze bych si predstavoval, ze nebudu tratit na tom, ze jsem
jejich vernym zakaznikem od sameho zacatku ADSL a do mesice jsem mel vyrazne
prijemnejsi fakturu.

Takze muj nazor: kdyz ADSL, tak jedine Nextra :-)

Jakub Serych