Kde sehnat male embedded PC?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Duben 15 11:41:44 CEST 2006

LCD s dotykovou obrazovkou 15" NEC stojí zhruba 14.000 s DPH (možnost zvolit
mezi USB a COM), je to obyčejné LCD, kam výrobce (není to NEC) dobastlil
dotykovou fólii. Starší PC nižšího výkonu asi bude obecně problém, moc se
toho vyrábět nebude, ale zhruba na 2000Kč začínají desky Via Epia, ty
nejlevnější mají sice pouze jeden COM port, ale LCD by mohlo fungovat přes
USB. U těch dotykových LCD by mohl být obecně problém fungování pod něčím
jiným než pod Windows.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death