elektronicka vodovaha ?

Pátek Duben 14 16:32:44 CEST 2006

Hezký den,

    co jsem viděla, tak takovýhle přístroj je běžná vodováha s optickým
doplňkem. Ten se kouká na bublinku a pokud je ve správné poloze =
vodováha je vodorovně, tak se rozsvítí LEDka nebo zařízení pípne. V
podstatě je to jednoduché, optická závora, nastavená tak, aby paprsek
byl přerušený kapalinou vodováhy, ale pokud je tam bublinka, tak závora
sepne ...

    Další možností je použití potenciometru se závažíčkem, ten potom umí
i ukazovat úhly. Další možností jsou akcelerometry, ale o těch nic nevím.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!