[MECH] znaceni zavitu?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Duben 14 09:43:34 CEST 2006

UN znamena, ze je to profil zavitu podle ANSI/ASME B1.1 s vrchlovym
uhlem 60 stupnu (prakticky shodny s metrickym), 5/8 palce je velky
prumer sroubu, 24 je pocet zavitu na palec, 2A je tolerance vnejsiho
zavitu +- 0.0011 palce.

V metrickem prepoctu by to bylo 15.875 x 1.016, takze opravdicky
surovec by tam umel vyriznout extra jemny metricky zavit M 16 x 1 a
ono by to tam nejak mirne viklave slo nacpat :-) jinak tyhle zavitniky
by mohli mit u jednoho z Narexu www.narexzd.cz nebo www.narex-bu.cz .

Ales Prochaska