Displej DDS generátoru

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Duben 13 20:52:37 CEST 2006

Prozatím se mi nepodařilo sehnat levný a přímo dostupný (např. v GME)
3,3V 4x20 zanků LCD display pro DDS generátor.
Uvažuji proto o jeho náhradě běžným 5V typem, chci se zeptat jaké jsou
možné dostupné způsoby jeho přizpůsobení na 3V logiku?
Experimentálně jsem si ověřil, že klasický LCD 2x16 (4x20 nemám)
funguje (ještě je něco vidět) do 3,7V. V datasheetu je uvedený pracovní
rozsah 4,5 až 5,5V, pokud by se napájecí napětí snížilo z 5V na těch
4,5V, šlo by snad teoreticky připojit display přímo.
Karel