[OT] WXP (obecne OS) na USB-HDD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Duben 13 17:16:05 CEST 2006

Ač dneska prakticky všechny desky podporu bootování z USB mají, tak u
některých vůbec nefunguje - osobní zkušenost s flashdiskem. XP jsem
nezkoušel instalovat, problém může být s ovladači. Navíc úplně nechápu ten
záměr, ten systém stejně nebude přenositelný, jiný hardware prostě
nerozdýchá. Problém taky může být s USB zařízením, USB 2.0 sice umí
480Mbit/s, ale je otázka, kolik bude umět samotný hardware, mám obavy, že
rychlost bude výrazně nižší než normální IDE.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death