Klavesnice k PC

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Duben 13 09:06:53 CEST 2006

> Novy standart MS? ;-)
>
> Treba je to tim, ze si nektery designer rekl, ze Ins se stejne moc
> nepouziva, tak ji vyhodime. Pristi bude asi Scroll Lock.

	Nejste prvni, koho to napadlo - http://www.slhaters.cz.
	Ale ScrolLock  se Windows používá v Excelu, jednou jsem to omylem
zapnul a nez jsme si vsiml kontrolky, byl jsem dost zoufalej, jakouze
kravinu jsem to omylem nejakym prehmatem zapnul a jaxe toho proboha zbavim
;-) Sipky vam totiz prestanou posunovat bunkovy kurzor ale posouvaji cely
dokument v okne.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz