Klavesnice k PC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Duben 13 00:20:42 CEST 2006

No prave, v standardnych "controls" to funguje stale a vzdy - a to sa
mi paci a nebol by som rad, keby to MS zmenil! Su ale uz aj teraz
programy, kde copy/paste znamena kopirovanie a vkladanie uzivatelskych
dat a ktore je implementovane len na "moderne" CTRL+C/V. Preto som
napisal "vo vacsine". Ako priklad uvediem free chatovaci program po
LAN-ke BorgChat.

miro