OT: Osram nebo Philips

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Duben 12 19:47:22 CEST 2006

no nektere dily z OSRAMu se vyrabi u nas ve meste v Bruntale . Vetsinou to
co nemky nechtely delat za 3 nasobny plat v nemecku .Obvykle je to prace
narocna na oci anebo prostredi kde jsou kupy wolframoveho prachu :/ Moje
kamaradka navlika do tech diamantovych ocek  nejake ty  dratky presnes podle
prumeru  nebo to ocko prizpusobuje  tomu dratku nevim presne co mi to rikala
:)

s pozdravem

Jinak na internetu je spousta navodu jak vyrobit levne neco jako projektor .
Staci na to nejaka 15" LCD fresnelovy cocky vybojka atd... Ze srandy jsem to
udelal z byvaleho meotaru nebo jak se tomu rika s kupou uprav a vysledek je
docele uspokojujici :)

snehulak