DDS a soucastky

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Duben 12 16:31:48 CEST 2006

Dobrý den,

  tak jsem sesumíroval všechny parciální seznamy součástek do jednoho,
aby bylo vidět kolik kousků které součástky je potřeba koupit. Doplnil
jsem částečně o ceny GME, GESu a případného exotického dodavatele v ČR.
Mám to zatím v PDF, má to 75 kB. Bude tu zájem o to zveřejnit to ? Je
to Open source projekt, a staví to víc lidí tak si myslím, že zájem by
být mohl, protože to případnému nákupčímu usnadní práci s hledáním
stejných typů sučástek ve více tabulkách ...).

  Bohužel jsem internetový bezdomovec, tak to nemůžu vystavit na www,
posílat do konference myslím nemá smysl, obohatí to pouze ty co to
staví, a ostatní na modemu to akorát naštve. proto se ozvěte kdo máte
prostor a rádi byste to vystavili ... Není to hotové, ještě tam chce
doplnit napčíklad SOS a další exotické firmy co dodávají součástky, ať
si každý může vybrat nejlevnější variantu. (Farnell ...). Můžu dodat i
zdroják v OOo 2.0 pokud se doplněnní někdo ujme.

  PS. to mi připomělo, že když už budu kupovat v GME nějakou tu
drobotinu, co se dá koupit osobně v Brně (budu rád za každý tip na
prodejce součástek tady, který může mít levnější ceny :), můžu ji
přidat tomu kdo bude k čipům chtít ... (pokud tedy čipy budou a budu
skutečně posílat ...).

--
S pozdravem,
 František Burian