Klavesnice k PC

Martin Marek martin.m.888@gmail.com
Středa Duben 12 15:58:19 CEST 2006

Jo, Enter je ten menší, ale jde o zvyk. Jinak to má vše co tazatel požadoval. Tedy klávesu pro Kalkukačku, Tento počítač,
Email(spustí asociovaný mailový program),
klávesy pro WWW browser Back, Forward, Stop, Refresh, Search, Favorites, zesilování a zeslabování zvukovky, Mute, dvě tlačítka pro
Word a Excel a ještě rolovací kolečko, které funguje stejně jako rolovací kolečko myši. Také tlačítka Media - spustí asociovaný
přehrávač - u mě WinAmp. Celkem mám, teď to počítám, 21 kláves a rolovací kolečko navíc než u standardní obyčejné klávesnice.

Martin