Pomoc ke zkoušce z mikrovlnné techniky

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Středa Duben 12 16:52:21 CEST 2006

Pěkný den
budu zanedlouho dělat zkoušku z mikrovlnné techniky, jsem dálkový
student, všechno se učím sám, mám k dispozici pouze seznam okruhů co mám
umět.
Na některé pojmy jsem nenašel odpovídající literaturu, i google
nepomohl.Jestli někdo prosím víte něco o následujících pojmech, nebo
máte odkaz na nějaký článek či pdf, budu velice rád za jakoukoliv
odpověď. V závorce jsem uvedl celý okruh, aby bylo jasné k čemu pojem patří.

-XPD, diagram oka (Vplyv zrážok – prídavné tlmenie, intenzita zrážok,
zmenšenie XPD, vplyv dažďa, vplyv šumu, diagram oka)

-Obrysová krivka (Obrysová krivka – jej význam a možnosti skvalitnenia,
korektory v časovej a frekvenčnej oblasti)

-refraktivita, modul lomu, sub-refraktivita, super-refraktivita (Šírenie
signálu v RRL spoji – voľný priestor, Fresnelove zóny, premiešaná
atmosféra – refraktivita, modul lomu, sub-refraktivita,
super-refraktivita, vlnovod, reálna atmosféra)

-Viaccestné šírenie - vplyv na krížovú polarizačnú väzbu(Viaccestné
šírenie – selektívny únik, dvojcestný model šírenia, vplyv na krížovú
polarizačnú väzbu, vplyv viaccestného šírenia na prenos digitálnych
signálov)

Děkuji Karel