ADMIN: STOP Re: Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Duben 12 08:04:40 CEST 2006

Prosim o ukonceni tohoto tematu a zaroven oznamuji, ze jsem poprve
odhlasil ucastnika konference Jirka. Viz. jeho posledni tri maily nize.

ADMIN

Jirka napsal(a):

> Nectete, nikdo Vas nenuti. Klidne si na moje maily dejte filtr (treba uz
> na serveru). Rozhodne mi ale ani nahodou nebudete rikat, co mam a nemam
> psat. Jasne?

Paneboze.

Balu _nevedel_, co za vf moduly vubec prodavaji a slusne se zeptal -
zcela odpovidajicim zpusobem. Netusil, zda je vubec bude kupovat, kdyz
nevedel, co je to zac... Ten ignorantskej _zamestnanec_ na druhe strane
mu neposkytl ani zakladni informaci, prestoze maji v nabidce jen jednu
typovou radu a je to jeho prace....

Staci?

-- Jirka

Po dlouhe dobe zase od pocitacoveho experta solidni prispevek. Nemam, co
bych dodal...

-- Jirka