Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

APa navrhpcb@centrum.cz
Úterý Duben 11 16:16:47 CEST 2006

Nebo se pletete a majitele maji take zajem (stejne jako tento zamestnanec)
na konkretnich vysledcich a ty nedosahnou, kdyz jejich zamestnanci budou
hledat pro zakazniky, ale kdyz budou prodavat :-) Proste to muze empyricka
zkusenost, ze 100 odpovezenych dotazu s casovou narocnosti treba 15 hodin
vam vubec nic konkretniho neprinese (a ted tady nepiste, ze zakaznik by
treba objednal ... Za XXX milionu), na rozdil od reseni konkretnich
obchodnich pripadu.

Takze to, ze se nekdo snazi vydelavat a kdyz jste v prvnim dotazu ani
nenapsal, o jaky objem obchodu mate zajem, tak se pak divte :-) Jste z
komercniho nebo statniho sektoru? :-D

Takze to by me zajimalo, co se stane az to napisete vedeni, myslim ze se
obligatne omluvi a zamestnance mozna pokaraji nebo pochvali (pokud jim
nahodou napiste ze jste chtel odebrat 100 kusu tak mu mozna seberou premie
:-)